dinsdag, februari 12, 2019

Zaterdag 16 februari - 14 uur - Racing Gobi B v Lunatics

Beste Sportvrienden,

Vanuit Siam bereikte ons de volgende bijdrage van onze Voorzitter:

"Bende zieke koeien, trainer van 't zevende knoopsgat,

Het heeft een paar dagen geduurd voor ik voldoende gekalmeerd was om jullie te schrijven, want nadat ik op TimTV de beelden van Lunatics v Pagode had gezien, ben ik van arren moede een grote toer met mijne moto gaan doen om af te koelen. Ik ben er eigenlijk nog niet goed van maar als Voorzitter moet ik mijn verantwoordelijkheid nemen, zeker als de zogezegde Trainer dat niet doet.

Ge kunt allemaal zien dat komende zaterdag op Gobi de nodige lijnen worden (recht)getrokken, want promotie zonder kampioen te spelen is als naar Pattaya gaan zonder een omgezoomde binnen te doen.

Ik heb een proper onderbroek ingepakt, mijn kapsel is in orde, dus ik kom zeker ook af.

Hier is mijn ploeg voor zaterdag en als de zogezegde Trainer een ander ploeg durft op te stellen, doet hij dat op eigen verantwoordelijkheid en loopt hij het risico van weeral niet ontslagen te worden. Tot het einde der tijden zal hij dan Trainer blijven, willen of niet.


                                                               Ikke

Mike Ticket                                            Fico                                      Pai
                                                           
                                                              Josse

PelĂ©                                              Choppe       Adri                                  Weurtel


                                       Onzen Iwein                    Jos

Oep de baank: Kenny, Snake, Yannick, Robby S.
Echte trainer: Matte
Mental Coach: Beir
Fourier: Minkie

Dat zijn 15 aangesloten spelers die het klappen van de kampioenschapszweep kennen. Ongelooflijk dat spelers met zoveel ervaring al een heel seizoen geen kans meer krijgen, omdat de zogezegde Trainer liever jonge knaapjes ziet. Zo lopen er hier in Siam ook veel rond, maar dat zijn dan vooral dikke Duitsers, geen harige Grieken.

De rest mag zijne sportzak meebrengen voor geval een van die mannen een kramp krijgt. Al wie niet komt, is een lafaard en ik steek het kot in brand van iedereen die deze opstelling in twijfel trekt.

Tot nooit nie meer. Forza Wimmeke Dams.

Wim"

Terrein: Sportcentrum Peerdsbos - Bredabaan 31 - 2930 Brasschaat - 03 640 35 70
Wegwijzer: Vanuit Merksem richting Kapellen / Brasschaat. Aan de verkeerslichten rechts richting Brasschaat nemen en voorbij de rode lichten eerste straatje rechts. Inrit staat aangegeven.
OPGELET KUNSTGRAS!







Geen opmerkingen: