donderdag, juli 17, 2008

Het wordt druk op het middenveld

Afgelopen maandag zag de opwarming er al heel goed uit (van links naar rechts):

Wortel - Werner - Nico - André

Een voetbalkenner vraagt zich dan af: wie kan zich daar nog tussenwurmen?

De "ik ben nog altijd op de sukkel" Pai?
De "ik doe liever de late shift in 't asielcentrum en kom dan wel potten pakken" Adri?
De "hoe laank is 't eigenlijk geleje da'k nog eens geweest ben" Tom DB?
De "ik ston dikwijls libero maar speel eigenlijk oek wellis geire in 't midden" Davy?
of
De "Ik heb vandaag mijn nieuwe kaarten bij den Oskaar in de bus gestoken" Stefan?

En dan laten we Griekse zonnekloppers, Noord-Franse duinenschuppers en de man van de ontelbare kombaks en de vele bijnamen noch even achterwege. Om over Is 't dan boel? nog maar te zwijgen.

't Ziet er goed uit agget mij vraagt.

1 opmerking:

De brave soldaat Svejk zei

"noch even" is een Oskarisme (*)

(*) te snel geschreven en niet goed nagelezen combinatie van woorden