dinsdag, september 18, 2018

Zaterdag 22 september - 12u15 - Athletico Joh v Lunatics

Beste Sportvrienden,

Nu heb ik al veel meegemaakt in mijn Lunatiek leven, maar is dit nu nog normaal?

Voetballen om 12u15? Op dat moment komt een doorsnee speler pas thuis als hij vrijdagavond om 21 uur tegen zijn lief heeft gezegd "ik ga ff sigaretten halen, schat, ik ben direct terug".

Enfin, we zullen wel zien wat het geeft. Ik hoop dat iedereen vrijdagavond dan zeker al vertrekt met de sportzak tussen de snelbinder.

Nu zaterdag dus om 12u15 (ja, kwart na twaalf, bijeenkomen om 11u30 ter plekke):

Athletico Joh - Lunatics FC

En ter plekke is hier:
Terrein: Umicore - Schansstraat - 2660 Hoboken - 03 821 63 88
Wegwijzer: Terrein Umicore aan Fort 8, Schansstraat 2660 Hoboken. Komende van Antwerpen de A12 (Antwerpen / Boom / Brussel) nemen, naast de viaduct blijven. Voorbij de voormalige rijkswachtkazerne rechts de Jules Moretuslei nemen, helemaal teneinde tot voorbij Schoonselhof. Aan de verkeerslichten met de St. Bernardsesteenweg en de terminus van de tram 24 rechtdoor rijden. Na ongeveer 800 m. links de bordjes "Sportinstellingen" volgen. De Schansstraat volgen en na 500 m. ligt het terrein rechts van de baan.

Spelers bevestigen hun komst via antwoord op deze mail, via Whatsapp, sms of op een bierkaartje in Café Bij Rosse Mie op vrijdagavond.

Forza Lunatics!

PS: Wie Athletico Joh nog kent van in de tijd dat de Voorzitter de beste p..... van Kapellen was, heeft zaterdag een Streepstraat voor.

Geen opmerkingen: