donderdag, mei 19, 2011

En nu echt serieus

Als ik goed kan tellen, zijn er 15 (vijftien!) spelers die voor aanvang van het nieuwe seizoen hun groene kaart moeten vernieuwen.

En dan zijn er nog 2 die we voor het eerst (Danny Vissers - heeft zijn lidgeld al betaald) en opnieuw (Toppie) inschrijven. 17 kaarten dus, ik hoop da'k nog niet alles heb opgerold

Allez, volgens mij worden het er een paar minder. Ik zal eens met T2 overleggen en aan de Voorzitter en de rest van het Bestuur voorleggen wie we nog kunnen gebruiken. Begint dus maar al te zweten, want in darde is 't terug echte voetbal, gedaan met da strandjeannettengedoe.

Adri
Blauwers
Robby Campo (ooit lid geworden uit sympathie)
Sammy
Wim
Tom De Bus (betaalt alle jaren trouw zijn lidgeld maar de weg naar de Leugenberg is 't ie precies kwijt)
Weurtel
Dua
Bakker (toch maar eens polsen over comeback?)
Dave Elseviers
Andy (na revalidatie?)
Robin (kaart is al aangetekend onderweg)
Rooje (die speelde mee in den tijd da we tegen die ploegen van volgend seizoen moesten spelen)
Teun
Nico (wilt iemand mij een kaart bezorgen?)

Ook de Terreinafgevaardigde-kaart van Peter Ziekenkas vervalt op 31.07.2011. Kwestie van deze mededeling compleet te maken.

1 opmerking:

Gerard Greven zei

Beste,

Meer dan 8 jaar lang bemiddelt Engelandvoetbal.nl om amateurteams uit Engeland, Schotland en Wales vriendschappelijke wedstrijden te laten spelen in Nederland en Belgiƫ.

Voor het vrienden/veteranenteam van Carlisle Zimmer FC uit Noord-Engeland ben ik naarstig op zoek naar een tegenstander om een wedstrijd in de omgeving Antwerpen te spelen. Men verblijft daar in het eerste weekend van juni, en willen graag spelen op zondag 5 juni. Wellicht een optie voor jullie team?

Met vriendelijke groeten,
Gerard Greven, Vorden in Nederland
www.engelandvoetbal.nl