dinsdag, augustus 17, 2010

De Bruyn

mallet.

Een mens voelt aan zijn ellebogen dat het nieuwe seizoen nadert met rasse schreden.

Daarom een paar niet onbelangrijke mededelingen:

1. De bruin mallet met de aansluitingskaarten zit hier braaf naast mij. Ze wacht op 3 hernieuwde kaarten, de boek met feuilles, verzekeringspapieren en is dan klaar voor het nieuwe seizoen.
We spelen de 1ste match thuis maar ik zal er dan niet op tijd geraken, kom van Schiphol met trein. Wil iemand mij er eens aan herinneren dat ik die aan iemand afgeef voor 25 augustus?

2. Heb vandaag ook met Rudi Van de Leugenberg gebeld en vanaf donderdag is het OK om opnieuw in 't Wimmeke-Damsstadion te trainen. Er ligt wel ergens een sproeier water te sproeien maar dat zou niet storen.
Wie heeft de sleutel? Ik niet.
Jan VDW? Nog op reis, vrees ik.
Cunnings?
Iemand van de Superbroekies?

Laat iets weten, zou ik zeggen. Ik zal er zelf niet zijn.

Tot later

Geen opmerkingen: