woensdag, oktober 07, 2009

Marktkramers vs Lunatics - deel 2 en zo nog wa vanalles

1. Marktkramers - Lunatics

2 november, op tijd, Olympic Deurne

Zonder tegenbericht vertrekt T1 net als vorig seizoen nadien met een minibusje naar Frankrijk. Ga al maar naar the bookies en zet in op 0-4 of 1-2 voor OL - LFC.

T2 staat ook genoteerd in 't buske.

Als er op weg heen, daar of terug iets gebeurt, neemt T13 de fakkel over.

2. Drinken na de match
Afgelopen zaterdag, na C.C.B., aan Jef gevraagd hoeveel ik moest betalen voor 1 toernee en de was. Bleek er nog wat open te staan van de vorige thuismatch. Tiens, zei ik, ik had toen toch alles afgerekend (2x was, 1x toernee en wa overschot van vriendenmatch SOK), hoe kan het dan dat er nadien nog is bijgekomen? Wel, zei madam van de Jef, er hebben nog mannen laten opschrijven. Ha, dacht ik, moet ik even melden.
BESTE SPORTVRIENDEN, gedronken pinten laten opschrijven in naam van Lunatics FC is OK als er een pot is gelegd. Anders moet de penningmeester dat nadien uit de kas betalen, met alle gevolgen vandien. Gevolg na C.C.B. was dat ik 50 euro van 't lidgeld heb genomen om bonnekes voor de troostprijzen te kopen, want de opbrengst van de tombola was op na 26 euro voor arbiter, 30 euro voor boterhammen en 50 (!) euro voor Leugenberg.
Dank u.

3. Training morgen
'k Zal nog zien. 'k Zen wa plattekes. Verandering van weer zeker. Als ik naar de dokter ga, zal die wel zeggen "virale infectie" maar ik hou het eerst ff op thee met rum, veel beter.

4. Zaterdag in Hoboken
als ik me niet vergis. Tom Philips heeft het kalenderboekje van Oskaar en zal de wegbeschrijving weldra 'posten'. 't Kan zijn dat ik er niet geraak, maar ook nog niet zeker.

5. Atter nog iet te binnen schiet, dan belde mor ;o)

Geen opmerkingen: