zaterdag, augustus 22, 2009

Herinnering - maandag 24.08 vriendenmatch (en tenues)

Om 20 uur spelen op Leugenberg, tegen SOK Zilverenhoek.

Graag zoveel mogelijk volk aanwezig tegen 19u30.

Geloof dat Thomas (Vermeulen) de sleutel heeft, dus die kan iedereen binnenlaten, enfin, mensen van Leugenberg zullen er ook wel zijn. Ik kom ook sjotten, maar misschien alleen maar 2de helft. Chris Konings komt ook en zal iedereen nog persoonlijk smsen. Of heb ik dat afgelopen maandag verkeerd verstaan, dat zal dan aan de Ricard gelegen hebben.

TENUES: goei gedacht om daar al wat te droppen. Ik stel voor dat we alle tenues daar verzamelen. De oude tenues kunnen we maandag misschien gebruiken; de nieuwe dan verzamelen in de grote zwarte zak, ik zal de bruin mallet en de aansluitingskaarten meebrengen. Als iemand die dan nog meepakt, komt dat tegen 29 augustus wel in orde.
De korte mouwen kan ik dan al mee naar huis nemen.

Geen opmerkingen: