maandag, februari 23, 2009

Groeten van het baskeland

Dag iedereen, ik hoop alles is goe met jullie daar en het koue belgie!! Wij zullen ons terug zien en de zomer, want "mijne" ploeg "CF Ibaigane Bar 08" gaat er deelnemen en het tornoi en sauerkrautland op de Schwäbische Alb !! Si Si SI!!!!!!!! Dus "warm anziehen!!" Want wij gaan natuurlik niet naar Kartoffelland om van Würste, Sauerkraut, Brezeln en Bier te genieten, wij willen het tornoi gewinnen !!! Ik denk wel, wij hebben een groote kans!
Wij spelen nu al een jaar samen, en en het eerste jaar zijn wij eerste geworden en opgestegen naar de volgende klassement, het is wekliswaar futbol 7 !!!
Dus hier alles goe, Zuhaitz groiet en groeit en wij worden ouder en ouder, jajajaja. Tops heb ik al een mes niet gezien, maar ik heb gehoort dat hij naar Belgie afkomt om en Duvel te proberen !
Ik zal nu ook graag en Duvel pakken, stoemme....
De groeten aan iedereen en tot de volgende keer , Zwiebel

Geen opmerkingen: