zaterdag, september 13, 2008

Tutti Footie dvd

Als iemand zin zou hebben om de Tutti Footie dvd (zwembadtoernooi 2006) te willen bekijken, ik heb hem in mijn bezit, ttz. hij steekt in de grote Dirk-zak. Als je eens ca. 2 uur tijd hebt, loont het wel de moeite. Ik heb sewijle goe, maar dan ook goe, gelachen. 'k Ga verder niets verklappen. Vergeet dat hij soms een beetje langdradig is, het is een mooi werkje. Vraag ernaar.
Eventueel vraag ik wel eens aan Mike (Hannover-bakkebaard) of hij nog een paar kopiekes kan sturen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Rudi, hoe zit da met de foto's van het tornooi ? Te druk of teweinig foto's ? greetz, Minky

Pele zei

Te druk en te weinig (mooie)foto's. Ik zal er deze week eens proberen iets aan te doen. Van de foto's die ik tot nu heb binnengekregen zijn er misschien 3 goed gelukt. De rest is te donker, bewogen, onscherp of is inhoudelijk van een te bedenkelijk niveau.