maandag, juli 28, 2008

Gezocht: inspiratie voor...

... een paar trofeeën.

Ik heb hier al 4 jaar twee Duitse nummerplaten (van Kreis Freiburg) in mijne gang liggen. Da's gevonden voorwerp van het vorige toernooi. En ik wil daar nen trofee van maken. Misschien zelfs twee. Maar 'k weet nie goe hoe.

Iemand een idee? Het is een gewoon klassieke Duitse nummerplaat met vanonder en vanboven telkens 2 gaatjes erin.

Ik heb ook 2 ouw shoes die goud gespoten gaan worden. 'k Dacht van die misschien op zo'n plaat te monteren, maar misschien is er wel een betere ondergrond voor te vinden.

Verder nog in de aanbieding: minstens 10 kapotte voetballen. Worden ook al ettelijke jaren bijgehouden om er een trofee van te maken. Het grote Lunatics-atomimium zal er ook dit jaar niet van komen, dus als iemand een idee mocht hebben. 1 zal er alvast gespoten worden, maar dan nog zou een combinatie met iets anders wel leuk zijn. Allez, ik gooi het maar in de groep.
Mocht iemand dus een goei ingeving hebben, ge moogt altijd:
1. die ingeving zelf uitvoeren
2. mij iets laten weten

Geen opmerkingen: