maandag, juli 21, 2008

Gezocht: 1 Lunatic...

... of aanverwante(n), het mogen er dus ook meer zijn.

Om "het invullen van de takenlijsten" te coördineren en op te volgen. Er zijn een paar Excel files klaar om te worden ingevuld (dwz, Nico is dus momenteel aan het maken, ttz, hij is in Excel aan 't intikken wat Iwein op papier heeft gezet), maar gezien het feit dat de meeste mensen die het toernooi tot nu toe hebben voorbereid nog wat hooi op de vork hebben de komende weken, zou het leuk zijn mocht iemand zeggen: "hey ja, dat wil ik wel op mij nemen, zien dat die lijsten zowat volledig ingevuld zijn en dan tijdens het toernooi dat allemaal een beetje in 't oog houden". Bedoeling is dat die lijsten worden rondgestuurd, mensen dan aan de coördinator melden wat ze wanneer wel willen doen (of wat ze zeker niet willen doen, ik bedoel maar bijvoorbeeld als ge echt langs geen kanten een deftige pint kunt tappen, dan doe je dat beter niet) en dat op 10 augustus, voor, tijdens en na de clash tussen Old Skool en New Broekies de lijst volledig in orde wordt gemaakt, zodat we vanaf 15 augustus weten waaraan en waaraf.

In naam van het organiserend comité,

Bij voorbaat dank.

2 opmerkingen:

De brave soldaat Svejk zei

Ik wilde hier nog iets aan toevoegen maar ik ben vergeten wat. Misschien dat we voor een paar dingen hulp konden vragen aan 't Zeezicht en Noorse, maar wat nu weer juist? Dat we ook nog 1of 2 algemeen verantwoordelijken zoeken (staat vermeld in Excel file) en dat er in principe gewerkt kan worden shiften van 2 uur, maar dat mag niemand beletten om zichzelf kandidaat te stellen voor bijvoorbeeld een 4-urenshift (we zijn daar heel flexibel in). Oh ja, ik weet het weer: misschien de "bikers" vragen of ze nog eens willen komen tappen? Wie ziet die mannen regelmatig?
En - niet onbelangrijk maar niet opgenomen in de takenlijst - opbouw en afbraak!

1. Op donderdag 14 augustus komt de grote tent en het materiaal van 't stad en nog wel wat. Graag zoveel mogelijk mensen vanaf 's morgens op post (indien mogelijk verlof vragen, zouden we zeggen, maar we kunnen natuurlijk niemand verplichten).

2. Vrijdag 15 augustus is feestdag (behalve voor grensarbeiders) dus wie niet komt, zal een heel goei uitvlucht moeten hebben. Bv. ik ga in Amerika training geven.

3. Maandag 18 augustus, afbraak. Traditiegetrouw een moeilijke dag. Hoe meer volk hoe langer op post blijft, des te sneller is alles afgebonjourd en zitten we sneller aan tafel van een of ander pitakot in Zandvliet of Putte.

Anoniem zei

do 17/8 zal ik er by zij voor de opbouw alsook voor de afbraak tijden en na het toernooi zodat ik m'n eigen krachten nog is kan meten.
Binky Boy