dinsdag, april 29, 2008

De VZW Lunatics

Weer een schrijven van 't Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad ontvangen.

Naar verluidt hebben wij een dossier ingediend om subsidies te krijgen, maar we zijn geen vzw. 't Staaaaaaaaaaaaad wil ons helpen.

Op dinsdag 21 mei om 19u30 worden 2 bestuursleden verwacht op een uiteenzetting in het Olympisch Centrum, 1ste verdieping, Atletenstraat 80, 2020 Antwerpen.

Dat en nog meer info staat op het schrijven dat ik heb ontvangen. Iemand goesting om te gaan? Ik weet dat er vroeger al Lunatics zijn geweest die da precies echt nodig of interessant vonden, zo'n VZW Lunatics.

Laat het mij weten, dan geef ik de brief door.

Nico

1 opmerking:

De brave soldaat Svejk zei

Iwein, gaan wij daar nu samen naar toe, of wa?

Nico

PS: niet dat ik er bijzonder veel zin in heb, maar anders moet ik thuis weer nen ouwe Liverpool-video op zetten of in den Bijbel lezen of mij op een andere manier van de wereld afzonderen.