zondag, oktober 14, 2007

Pai Pai Pai...

... wa vertelde gij toch wer allemaal?

De Jany gisteren zijn 3de gele kaart gehad? Allaj joeng... ik vinne kik er hier mor twee... Eentje op Club B.P. en eentje gisteren... En op De Heide dan? Daar staat dat Davy Knock-out geel heeft gehad in de 47ste minuut. De Jean Sjakkos of Servela heeft alleen zijn geboortedatum achter zijn naam staan.

Dus beste T2 - als ik er zaterdag op Patriots niet op tijd bij ben (ik zit met het werk vrijdagavond in Maastricht en de laatste 2 jaren in gedachten, weet ik nog niet hoe laat en in welke staat ik in Hoevenen ga geraken), de Jany mag spelen. Maar ja, die speelt maar om de 2 weken, dus deze blogmelding is eigenlijk vooral bedoeld voor Tommy Smith:

IK HEB UW DOOBIE-DOO T-SHIRT MEEGENOMEN EN ZAL DIE MAANDAG MEE NAAR DE TRAINING BRENGEN

Geen opmerkingen: