dinsdag, juni 26, 2007

Freiburg - afspreken?

Hey Nico ik laat nog even weten dat ik ook graag mee naar Freibourg zou gegaan. Ik zal proberen om me één dezer nog eens tussen de luna's te mengen, maar de laatsten tijd ben ik veel aan 't werken. Groetjes Cis.

Lap, weeral iemand die mee gaat. Hoe zit het verder?:


er is het busje van Fred: Fred rijdt met zijn busje naar daar, waarschijnlijk vrijdag rond de middag of zo vertrekken, ik geloof dat daar ne man of 7-8 in kan. Fred blijft dan in Freiburg, de rest rijdt met het busje terug naar Antwerpen, mannen van An Sibhin rijden dan met busje naar Freiburg om Fred op te pikken op weg naar Mondiali Antirazzisti in Italië.

Peter DB wil ook wel rijden. Nico eventueel ook.

Our mate Chris rijdt ook mee, die komt vrijdag tegen de middag naar Ekeren.

Geen opmerkingen: