maandag, mei 14, 2007

Zaterdag 19 MEI Tornooi Millen

Gezien de magere opkomst laatste zaterdag voor tornooi An Sibhin een extra oproep om hier aanwezig te zijn. We spelen twee wedstrijden, eentje om 16:00 en eentje op 18:00. (2x30 minuten).
Wie meegaat, kan die dit zo snel mogelijk bevestigen? Voor diegenen die niet rechtstreeks naar daar rijden, stel ik voor om ten laatste om 14:00 bij mij thuis te vetrekken. Ne keeper is ook nog gewenst, want ik geloof dat Blauwers moest optreden. Verder hebt ge nog broers, zussen, kinderen, vrienden, vijanden, collega's, die graag eens sjotten, neem maar mee zou ik zeggen.

Teun zou misschien nog iets kunnen regelen voor diegenen die daar willen blijven overnachten, maar heb daar verder nog niks van gehoord.

Gaan al (bijna)zeker mee:
1. Rudi
2. Kenny
3. Steve
4. Peter De Bruyn (??)
5. Werner Dua (??)
6.

Voor wie ineens naar ginder rijdt, hier de route:

Autoselweg Antwerpen-Hasselt-Luik
Afrit 32, Riemst-Tongeren-Maastricht
Aan verkeerslichten afrit, recht nemen richting Riemst
Na +/- 1,5 km recht Millen in
Vanaf hier staan pijltjes VOETBALHAPPENING
VOlgen, +/- 2km tot aan grote spandoek HAPPENING, daar recht op, einde straat

1 opmerking:

pai zei

normaal kom ik ook; indien er iemand wil meerijden laat je het maar weten.